Subject: FW: Ligipääsu rajamine Jõelähtme v, Loo alevik, Loo tee 10
From: "Jana Prost"
To: "Melika Alliksoo"
Date: Tue, 24 Sep 2024 09:55:18 +0300

Tere hommikust, Melika

Palun registreeri mulle tööülesanne.

Tervitades

Jana Prost
Peaspetsialist
Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus
+372 57 924 753

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Mariin Kivima | COMBICON <[email-masked]>
Sent: Friday, September 20, 2024 2:16 PM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Ligipääsu rajamine Jõelähtme v, Loo alevik, Loo tee 10

Tere

Telefonitsi rääkisin Jõelähtme valla Loo alevikku ühele kinnistule
ligipääsutee rajamisest.

Tegemist on Loo tee 10 kinnistuga 24504:002:0070. 1997a kehtestatud
detailplaneeringu alusel on ligipääs ettenähtud Loo teelt nr.11110. Kas
ligipääs antud kohast on reaalne? Kui mitte, siis mis oleksid võimalikud
alternatiivid, mille nimel täpsemalt tööle hakata?

Lugupidamisega

Mariin Ling-Kivima

Projekteerimise projektijuht

+372 5455 2819 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

COMBICON OÜ | Tähesaju tee 14, Tallinn, 13917

 <http://www.combicon.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.